Xatar

Lyrics
[Intro] Det 23, yeah, ah [Vers 1] Jag kan logga ut och vara klar nu (Yeah) Men jagar fortfarande efter avslut (Mhm) Jag skulle också brinna om jag var du Vi dollarmiljonärer, ey, vi jagar en miljard nu (Förstår du?) [?], det strid här på gatan (The street) Nästan glömt, mannen, hur det ens starta (Yeah) Ya zina, ya zina, gav mitt hjärta till gatan (Ah) Försöker att få den tillbaka De snackar om flous, de har inte en spänn så kan du försöka ens? Sist vi —, så snälla, ey, be oss inte komma igen [Refräng] Danger (Yeah), xatar (Mhm), det kan bli dyrt att stå där (Yeah) Tänk på hur du pratar, lakk, vi fyller upp kyrkogårdar (Förstår du?) Det de [?] på gatan, the street (The street) Eyo, mamma, ey, be för mig (Be för mig) Gud, ey, jag vet att du skyddar mitt liv Jag vet du vill nåt mer för mig [Vers 2] Danger, xatar, demons with choppas (Pow) Open his mata, din lilla gahba, du gillar ba att prata Jag vill leva vanligt, livsstilen för skadlig (Yeah) men vad ska man göra? Youngins är all in, försöker ge varning men de vägrar att höra Jag kan logga ut och vara klar nu, yeah, ah Men jagar fortfarande efter avslut, ah [Refräng] Danger (Yeah), xatar (Mhm), det kan bli dyrt att stå där (Yeah) Tänk på hur du pratar, lakk, vi fyller upp kyrkogårdar Det de [?] på gatan, the street (The street) Eyo, mamma, ey, be för mig Gud, ey, jag vet att du skyddar mitt liv Jag vet du vill nåt mer för mig [Outro] Oh, brother Vad händer Dollar, Odlarn, Lillen? Yeah Shout out till FMP, lurarna, fucking PSG Mhm, vila i frid våra bröder Ah, det 23
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- 23