Pablo & Limón

Lyrics
[Intro] Shenzi Yeah [Vers 1] Folk vill alltid ge en råd, yeah Men aldrig gått dom hära skorna, aldrig nått den här nivån Axlarna betong, mm (Yeah-yeah) Men vi kör ända tills slutet, ey, som Pablo och Limón [Brygga] Jag har folk som depend on me (Mhm), jag kan inte stanna nu Jag blöder i melodin, ey, habibti, albi, yo, känner du? Jag har folk som depend on me, jag kan inte stanna nu Jag blöder i melodin, ey, habibti, albi, yo, känner du? [Refräng] Som Pablo och Limón, we in it till' we gone För djupt in för att vända nu, habibi, jag ba sån Som Pablo och Limón, we in it till' we gone För djupt in för att vända nu, habibi, jag ba sån (Jag ba sån) [Vers 2] En kanne på handen ba för visa vad min tid är värd Stör inte min ro, ey, om inte det om the millions (Yеah) Jag utanför landet, jobbar, hon skickar hjärtan säger "Din emеk" När det var knas, inget var bra, I needed you really bad [Brygga] Jag har folk som depend on me, jag kan inte stanna nu (Mhm) Jag blöder i melodin, ey, habibti, albi, yo, känner du? Jag har folk som depend on me (Depend on me), jag kan inte stanna nu (Ah) Jag blöder i melodin, ey, habibti, albi, yo, känner du? [Refräng] Som Pablo och Limón (Limón, yeah-yeah-yeah-yeah), we in it till' we gone (We gone, yah-yah-yah-yah) Som Pablo och Limón, we in it till' we gone För djupt in för att vända nu, habibi, jag ba sån Som Pablo och Limón, we in it till' we gone För djupt in för att vända nu, habibi, jag ba sån
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- 23