Sepa - Wintersessie 2021

Album cover art for "Sepa - Wintersessie 2021" by 101Barz & Sepa

101Barz & Sepa - Rap

Sepa - Wintersessie 2021

0 Plays

View Album

Lyrics

[Intro] Ja toch, ah [Verse 1] Veel dingen aan m'n hoofd en dat is niet zomaar Jullie praten over festivallen in de zomer Mijn dochtertje is thuis en die wil naar oma Maar m'n moeder die is ziek nu, ze heeft corona Allebei mijn ouders werken in de zorg Nu zitten allebei mijn ouders in die quarantaine Vier dagen niet gegeten misschien morgen Als mijn moeder sterft gaat dе hele werеld in een scene Niemand in de straat want er is een virus Ik ben van de blok jij weet dat het vier is Geen feest maar ik zorg dat er bier is Ik ga alleen op straat als het voor papier is Wil iedereen bevrijden als er een manier is Ik zou je leven redden zelfs als het met m'n nier is Hoe zou het leven zijn als er geen plezier is Ik zag oorlog op tv maar nu zie ik dat het hier is Vrijheid ik weet dat ik het in me heb Maar toch ik weet dat wij niet moeten leven in een spinnenweb Mijn hart bloedt nu als ik over deze dingen rap Maar als we samenkomen met z'n allen we winnen het Neem contact met me op we beginnen het Ik kan niet wachten tot ik al mijn spullen binnen heb Ik wil een osso met een kelder en een binnenplek Dit is mijn leven maar voor jou was het een dikke track Hoe is het leven achter de schermen Wie gaat je laten vallen wie gaat je beschermen? Wie komt er naast je staan, wie is er om te helpen? Wacht ff, mijn vader belt me Mijn ma is jarig het is 14 april Mijn zoontje morgen jarig dit is niet echt hoe ik het wil Het maakt niet uit meer wat iedereen wil Er is een virus in de wereld nu die iedereen killt Ze zegt oké Maar het blijft hé Als het goed is mag ze morgen weer naar osso C Push blokken maar nu zelfs die 5G Zie je die mast op de blok dat is 5G Wat gaan ze met ons doen? Ik weet het niet Ik weet je hebt voor me gekookt maar ik eet het niet Ben boos ik zit te kijken naar mijn uurwerk We gaan mijn moeder straks blessen met wat vuurwerk Eerst nog even bellen want ze moet het zien En niet te ver weg ze moet het voelen in haar [?] Ik ben met [?] en ik ben met [?] Echt mama, je bent de laatste die die shit verdient Ik ben blij en boos tegelijkertijd De eerste dag dacht ik eventjes ben mijn moeder kwijt Doe als mijn pa terwijl ik op mijn moeder lijk Hij is diegene die elke dag naar mijn moeder kijkt Mijn zusje die is zwanger ik mis er Ze zeggen dat die oorlog komt het is er Mijn zusje die is zwanger ik mis er Ze zeggen dat die oorlog komt het is er [Verse 2] (Good, job) Hoofdpijn, maar geen stress Gelukkig ligt er in de koeling 1 fles Al mijn brieven voor verzekeringen Soms wil ik ff weg van al die rekeningen Daarom ben ik in de boot schat want het moet lukken Blijft saai hè tot ik op een dag moet plukken Alles gaat kapot ook al is het nieuw En sommige films kijken we opnieuw Want ik neem de tijd nu Zelfs voor een boek Zelfs als het slecht gaat met me gaat het goed Mensen herkennen me van die 101 Zoveel foto's met mensen maar ben nu weer alleen Ik ken de hele rapgame de wereld is klein Mensen lachen in je face maar lopen met pijn Ik weet het toch je bent niet echt met me Maar als ik buit heb wil je weg met me Ik heb een route voor mezelf Wil samen met je hangen maar ik weet niet of het helpt Ik ben altijd aan het werk Shit, die wiet is sterk Ze wil niet weten hoe het gaat maar weten wat voor merk De wereld naar de klote net als ik Niet geslapen maar zo meteen heb ik weer een clip Ik lig al nachten op de bank jongen Van ey hoe krijg ik money op de bank jongen Fake it till you make it maar ik ben te real Lucht me hart op die beat, ik rap met m'n ziel Op zoek naar geluk, verdwaald in de drugs 35 graden maar loop met een muts Zoveel vrienden die ik moet missen Véél te véél gedronken ik moet pissen Nog een ballonnetje en een M Ik ben bekend maar mensen weten niet wie ik ben Want ik heb mijn hart verborgen Ik ben vandaag in de boot tot morgen In het donker maar toch zien ze me staan Oren dicht maar toch hoor ik mijn naam, ik heb dit lang niet gedaan Nee, maar nu is het de tijd Ik heb nog geen millie op de bank maar toch voel ik me rijk Altijd in de wijk Ik ben in de straat Mensen vragen naar een blok of een nieuwe plaat Maak je maar niet druk want ze komen uit Schat je wil niet weten hoe we rennen voor die buit M'n [?] zit nu al een paar jaar binnen Ik wil mijn money nu je kan het daar pinnen Geloof me nou we moeten op die mil zitten Ik probeer het en daarom kan ik niet stil zitten Mijn batterijen leeg, we laden ze op Mama, ik weet niks van pijn, mijn tranen zijn op [Break] Ja man Sepa in the building Get those stories man Dat is wat we doen hier bij 101barz Maar Sepa, praat met ze man Ja, toch Je weet hoe het zit Ik ben Sepa van de blok Praat van de Straat Weer een nieuw jaar, ik ga veel voor jullie doen Geen stress Het komt helemaal goed Volg dees [Verse 3] Ah Good, job Veel pijn maar ik lach Ik heb veel pijn maar ik lach Bij ons hoor je guns overdag Bij ons hoor je guns in de nacht Veel pijn maar ik lach Ik heb veel pijn maar ik lach Bij ons hoor je guns overdag Bij ons hoor je guns in de nacht Het kan zijn dat je ons hoort VIP, dus ze laten ons voor, in de buurt het kan zijn dat je guns hoort Ren je weg dan hoor je niet bij ons soort Is het beef is het menens Ik sta vooraan als er een probleem is Blauw licht in de straten sirenes Hoofd heet en een hart die van steen is Word gebracht in een lange whip Hij past niet in mijn tas hij heeft een te lange clip Free chef weet je wel hoelang hij zit Die kleine boy van me hij is nu zolang als ik R.I.P. maandje de straat is heet maar ze zoeken naar een baantje Misschien tatoeëer ik nog een traantje Die assie heb ik van een marokkaantje Veel pijn maar ik lach Ik heb veel pijn maar ik lach Bij ons hoor je guns overdag Bij ons hoor je guns in de nacht Veel pijn maar ik lach Ik heb veel pijn maar ik lach Bij ons hoor je guns overdag Bij ons hoor je guns in de nacht Mijn team is heel sterk net jaksie Heel cool we zijn ready voor de actie Blauw licht het lijkt op een attractie (T-d-d-d) het gaat af in een fractie Moet ff naar de clannie Op mijn achterwiel, geen helm net als Svennie Wordt er iemand gekilld dan is het Kenny Als ik lig dan zal het wel liggen aan de Hennie Ladykiller of ik kom met tac [?] Semi automatic, [?] is een rwina Niet verliezen Maar ik wil verdienen Ready om te rellen ook al zijn we met z'n tienen Amsterdam plankgas Frankfurt Als het mis gaat ben ik in 1 klap bankroet Denk aan wat ik met mijn money op de bank doe Als iemand je wil racen zeg me wat je dan doet Veel pijn maar ik lach Ik heb veel pijn maar ik lach Bij ons hoor je guns overdag Bij ons hoor je guns in de nacht Veel pijn maar ik lach Ik heb veel pijn maar ik lach Bij ons hoor je guns overdag Bij ons hoor je guns in de nacht [Break] Ja man, sterk pa Dom Sepa van de blok Jawel, 4 vingers in de lucht voor mijn hood nog steeds Je weet toch [Verse 4] Ik heb te veel aan mijn hoofd aan mijn hoofd vandaag Ik ben in de lucht nu ik ben te hoog vandaag Blauwe lucht het is droog vandaag Amerikaanse wiet dat is wat ik rook vandaag En hoe het loopt vandaag Dat bepaal ik zelf Dat betaal ik zelf En ik koop vandaag Ik was een tijdje weg, ik had een lege maag Maar je wil niet weten wat ik allemaal eet vandaag Ik ben altijd op de hossel als het moet Peki's in mijn broek, ik wil blokken in een kofferbak Wil niet praten over dingen die ik doe Al die money die ik pak Hoofd heter dan een motorkap Nu zie je me rijden in de hood Waggie zwart Rijd te hard Met een open dak Wil niet praten over dingen die ik doe al die money die ik pak Ik moet rennen voor mijn onderdak Geen geld was gisteren Je hebt nog steeds geen geld maar dat wisten we Ik was een tijdje weg niemand miste me Je wil je money cash en we fixen het Ik laat het bliksemen Als je wil laat ik het regenen Als je wil kan ik het regelen Ik moet de Praat van de Straten betegelen En alle liefde van de platen verzegelen Ik ben altijd op de hossel Als het moet Peki's in mijn broek, ik wil blokken in een kofferbak Wil niet praten over dingen die ik doe Al die money die ik pak Hoofd heter dan een motorkap Nu zie je me rijden in de hood Waggie zwart Rij te hard Met een open dak Wil niet praten over dingen die ik doe al die money die ik pak Ik moet rennen voor mijn onderdak [Break] Je weet toch ik kan geen shows doen Ik zie jullie ook niet in de streets Dus ik dacht laat me jullie even een show geven Shout-out naar 101 sowieso Rotjoch Je weet toch Amsterdam Casuals Dit is wat we doen bro [Verse 5] Ik ben altijd op de hossel Als het moet Peki's in mijn broek, ik wil blokken in een kofferbak Wil niet praten over dingen die ik doe Al die money die ik pak Hoofd heter dan een motorkap Nu zie je me rijden in de hood Waggie zwart Rijd te hard Met een open dak Wil niet praten over dingen die ik doe al die money die ik pak Ik moet rennen voor mijn onderdak Mond open als je mijn whip ziet Ik ben met shenko R.I.P. Tipsy Ik ben met Mitaman R.I.P. Maandje Ben met Fayo R.I.P. Iron Politie op de blok maar ze weten niks Ik ben in de schuur nu we wegen bricks Altijd op mijn money ze weet die shit Zelfs als ik rond rij ze eet die shit Ik ben altijd op de hossel Als het moet Peki's in mijn broek, ik wil blokken in een kofferbak Wil niet praten over dingen die ik doe Al die money die ik pak Hoofd heter dan een motorkap Nu zie je me rijden in de hood Waggie zwart Rij te hard Met een open dak Wil niet praten over dingen die ik doe al die money die ik pak Ik moet rennen voor mijn onderdak [Break] Libie is hard neef Sepa van de blok, ey, yo! 100%, 101% Ja, man Amsterdamse shit Praat van de Straat nog steeds Dom Jawel man, ik heb nog wel meer voor jullie meegenomen Shout-out naar Lowi sowieso altijd je weet het [Verse 6] Ik heb me shit bij me Ik heb me shit bij me Ik heb me shit bij me Maakt niet uit wat je wil want ik heb me shit bij me Ik ben van de Bijlmer Donker in de nacht, maar ik laat die shit schijnen Niemand gaat je seinen 1 verkeerde move en ze laten je verdwijnen Ik heb m'n shit bij me Je kan zelfs doodgaan als ze schieten met een kleine Als de Popo mij ziet gap ze stoppen meteen Als er iemand hier komt focken, gaan we poppen meteen Is die man niet van de blok, ik drop 'm meteen Stuur de locatie van de beef naar me dan kom ik meteen Je kan iedereen verliezen nu op ieder moment Dus ik heb die shit bij me nu op ieder moment Is er beef lijkt het altijd alsof niemand je kent Je kan niet voorbereiden op dingen als niemand je wenkt En je weet wie ik ben ik ben niet bang voor de dood Ik sta altijd op scherp want niemand weet hoe het loopt Niemand weet hoe het gaat dit is de Praat van de Straat Maar als er money wordt gemaakt dan ben ik never te laat Ik hoor je praten over dingen die je niet hebt gedaan Het maakt niet uit op welke blok je komt ze weten mijn naam De mensen van mijn eigen straat die wijzen mij aan Maar ze hebben geen bewijs op me, ze laten me gaan Ik heb me shit bij me Maakt niet uit wat je wil want ik heb me shit bij me Ik ben van de Bijlmer Donker in de nacht, maar ik laat die shit schijnen Niemand gaat je seinen 1 verkeerde move en ze laten je verdwijnen Ik heb m'n shit bij me Je kan zelfs doodgaan als ze schieten met een kleine [Outro] Jawel, je hebt die intro gehoord dit is die outro Ah, veel dingen aan me hoofd en dat is niet zomaar Niemand kan bewegen en dat vanwege corona Voel de hitte maar dat is m'n solar Dat is me hart zo koud net polar M'n moeder is gelukkig nu ze is gezond Daavi is gaan rappen iedereen wacht tot hij komt Veel emoties in mijn rap ik krijg een droge mond Van de bodem ik moet klimmen tot ik hoger kom Ik had stress maar nu heb ik een nieuwe vrouw Ze zit te wachten ik kan niet wachten tot ik met haar trouw Heb lang genoeg gelopen in de kou Dit zijn de stenen waarmee ik nu heel mijn leven bouw En niemand die ik nog vertrouw Alleen mezelf Want als er wordt geschoten zie je niemand helpt Ze rennen weg of komen achteraf Maar tijdens al die actie is hier niemand scherp Domme mensen worden voor de gek gehouden Kan niemand even Rutte zeggen om z'n bek te houden Ik ben op mijn job zit een track te bouwen Ik doe alles het is moeilijk om alleen op rap te bouwen Amsterdams net als mijn accent De wierie die ik rook is nog sterker dan een vaccin Is het geen tattoo dan wil ik never prikken Zou je liegen in mijn face dat zou ik never pikken Je kan nu nergens in de nacht pinnen Lange rijen en je mag met z'n drieën naar binnen Wanneer gaat het normale leven beginnen? En we doen dit met z'n allen we laten ze winnen M'n dochtertje is boos, ze wil me niet zien Soms vraag ik me af waarom ik al die dingen verdien Deze track is veel te eng dus ik breng 'm misschien Ik ben met mijn family dat is mijn team Ik heb een slechte tijd achter de rug De meeste vrienden die ik had spraken achter me rug Mijn hart is stuk dus ik laat die mensen wachten op lucht Soms rij ik langs en dan zie ik hoe je wacht op de bus Ze wil wel seks met me maar nu is ze me ex Ze was wel relaxt met me maar nu is ze een heks Ze heeft geen effect op me dus nu geeft ze me stress Ik heb altijd al gezegd dus die pijn was een les Ik heb mezelf weer gevonden dus ben weer terug op de straat Ik word elke dag gestopt maar ja je weet hoe het gaat Kan niet praten met je moeder dus je ziet me niet vaak En me fans weten van me ik spit vuur als een draak Ik heb nog steeds dezelfde missie Ik heb 4 kids met dezelfde visie Ik ben nog steeds bezig met dezelfde fittie We zitten allemaal vast aan dezelfde ketting M'n zusje is bevallen ik mis er Kleine versie van m'n zusje ze is er M'n zusje is bevallen ik mis er Kleine versie van m'n zusje ze is er

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Sepa