RBDJAN - Studiosessie 276

Album cover art for "RBDJAN - Studiosessie 276" by 101Barz & RBDjan

101Barz & RBDjan - Rap, Nederland

RBDJAN - Studiosessie 276

0 Plays

View Album

Lyrics

Language:

Yeah Rotjoch waddup man Veel te fucking lang geleden man [Song 1] Laat me beginnen bij het begin Bijlmer Zuid-Oost nog een klein kind M'n vader ging vreemd bij de buurvrouw wat uiteindelijk leidde toch de echtscheiding Afijn, wat wrijving 't fijne van kom ik ooit op terug, maar geloof me dat 't lijp ging Stukje vooruit de tijd in Stelen, net op tijd erin, met alleen nog maar gezeik sinds Ik tegen m'n ma zei school is niet echt mijn ding Ze kwam erachter dat ik dealde Dus volgens haar werd het tijd dat ik uit huis ging Niet echt slim van me Nee snap ik, als ik het beter had verstopt had ik misschien een dak boven m'n hoofd gehad Zat ik nou niet in de kou, dat vat ik Maar ik dacht fuck it Wat kon er nou nog misgaan? Wat dacht je van een inval door een klikspaan Vast zitten en een moeder die denkt 'had ik maar een miskraam' Doe het licht aan Weet niet waar het aan ligt Dit zijn mijn schoenen, ja misschien moet je maar is instaan Dan voel je hoe het is als de geldkraan dicht gaat en je niet voor jezelf kan instaan Gabber, je krijgt jeuk aan je handen en je reet Je hebt niet eens een stuiver om je reet mee te krabben En die shit is niet grappig Motherfucker Maar stel je nou is voor, dat je als kleine alles kon maken, je moeder niks door had Je voorbeelden waren gangsters, dealers, pooiers De enige met wie je tijd doorbracht Ik wist niet beter Ik speelde al met een pistool in de garage terwijl m'n leeftijdgenoten Disney keken Dus vergeef me, het beeld die je hebt is vertekend Maar je weet niet is wat het betekend Het was allemaal vanzelfsprekend Luister Ik was aan het knikkeren en ik zie een wijf schreeuwend d'r huis uit rennen Met een man d'r achteraan, mikkende En hij lost een paar (gunshots) Das de normaalste zaak op de wereld hier Zuid-Oost blijft boos, oh wat is het lekker smerig hier Hier, hier heb ik leren fietsen van een Antiliaan Me eerste scooter uit een box genakt man, ik kon amper staan Steelde alles wat los en vast kon staan Maar vraag me niet waarom Achteraf gezien dom, dat we erachter staan, shit Misschien de segregatie, een slechte educatie, het systematisch discrimineren van een hele generatie Of waren het kwajongens streken Buurt gerelateerd, opgegroeid in de jungle Totaal niet geprepareerd op Wat er komen zou, fluit Op straat zag er zo vertrouwd uit Maar ik maakte ook de fout Buit, is niet wat je d'r aan overhoud Alleen een depressie, geeft alles de schuld maar jezelf niet Leeft in een slachtoffer rol, je lag misschien vol van je zelfreflectie Terug bij af naar het begin, Bijlmer Zuid-Oost, nog een klein kind Je vader is ook maar een mens, je leert van z'n fouten en springt weer de ring in Laatste ronde gap, ben voor altijd aan de straat verbonden gap Ik heb maar 1 mams, ben al lang vergeven voor m'n zondes gap 18 op een zondag, opgepakt op een donderdag Werd rijk aan kennis toen ik een half jaartje zonder zat Tipje van de ijsberg, soms zwart maar ik blijf sterk Dus maak de juiste keuzes bradda en blijf scherp [Song 2] Shout out Kempi, schout out Diggy Dex Je weet hoe we het doen man, Citylights what's up? Zeg me dat het maar een droom is Man het kan niet zijn dat ik onderworpen wordt aan zoveel pijn Marvin werd gestoken, Challa doodgeschoten Sven die overleed aan K, en heel m'n brein probeer ik te verdoven Met middelen, en ook nog eens kibbelen Met vrouwtje die niet eens van je houdt en vertrekt met je zoontje van 4 maanden oud Bijna 2 jaar veder en de toekomst ziet grauw Ik wou dat ik kon vliegen, maar de lasten zijn zwaar En ik ga niet voor je liegen Af en toe dacht ik klaar, ik ga schieten Haal de trekker gewoon over, zet 'm op m'n slaap En hoop dat niemand me wakker maakt Rust zacht [Song 3] Oke, 15 in een magazijn, eentje in de kamer Er zijn 16 spijkers die ik op de kop sla, met een motherfucking hamer Oh, Je wilt nog blijven staan ook, neem een aanloop Tik het als shakano? in mijn baan zo Dus je gaat dood Vuur in zaanstrook, oregano Voel me net cabajo? Ingewikkeld net als een Farao Waaro? O, ligt het daaro? Dat is waar ook, kom ik aan met een paar doopboys, aso IQ net een lat, zwaar hoog Zuur in het vat, zwavel Vuur in m'n hart, aanloop Wat is met je hoofd, zaagsel? Je zal het toch niet over mijn kroon hebben? Hij zal het toch niet over mijn troon hebben? Rotjoch, hij zal het toch niet van z'n iPhone rappen? Hm, fucking ihoofd rapper Alles wat ik spit is tijdloos, echter alles wat jij spit is feitloos Never heeft iemand gezien wat je schrijft ho rapper Huh, snuifdoos pepper, junk met je spuit ho rapper [?] En niet zeiken als we het online zetten en erbij zetten dat je door je broekspijp lekte Bitch [Song 4] Terug in die bitch net een hoerenloper Net dealers op de Wallen die op de hoek verkopen Wat troep slopen, boeven roven Ja, noem het poker, geen doel over Verdoemd , door wat ze toen verkozen Roekeloos ik was toen boos , ik zoek het nu wat hoger In mijn schoenen lopen is moe , je kon het toen niet gozer Nee ! , probeer het nou niet Het word een probleem wanneer ik jou zie Want de crew is groter Nog steeds me fucking doel voor ogen Elke rapper , die kan naar zijn fucking moeder lopen Russisch roulette , m'n hart zwart , bloed in in me ogen Step the game up , fuck je kaarten Gooi wat boeken open Bitch perfect , dit is kunst Ik heb geen doeken nodig Laat me niet naar doekoe gaan zoeken Met een koevoet of een moker Elk lid heeft gezeten in de lik En elk lid heeft gezeten in je bitch niggah , THC !! [REFREIN] 9 strepen dit is flakes jonge! Neem een niff van deze in je space jonge! Een minuutje can't feel you're face normal! Rap net crack for days jonge!!!

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • RBDjan