NESS - Wintersessie 2019 - 101Barz

Album cover art for "NESS - Wintersessie 2019 - 101Barz" by 101Barz & NESS (NLD)

101Barz & NESS (NLD) - Rap, Nederland

NESS - Wintersessie 2019 - 101Barz

0 Plays

View Album

Lyrics

Language:

[Intro: Rotjoch] Check dan, je kijkt naar 101barz 't is een ijskoude wintersessie Ik heb Ness, van DFG hierzo Track 1: [Verse: Ness] Aye, lets go, aye Kom niet aan m'n dromen, kom niet met het haat op niks Want wanneer ik alles mix, kom ik dik als Obelix Geen top model, boek een hotel zodat ik lonely ben Ness je wordt te fel, ik vergezel m'n mindset op een track Kijk jij zegt dat je draait enzo, maar je haalt nog voorgedraaide Al die beef waar gaat het om, man Ness die is geen borderliner Ik trek rechte lijnen, alsof je zo snuiven gaat Mannen willen op me lijken, meiden doen nog bijdehand Ik was hier vanaf de start, dus zeg niet dat ik nieuw ben M'n eerste echte fucking plaat die drop ik op vinyl, gek En ik heb niet veel stack, maar ben voorbereid op beef Beste gooi je inzet, of speel je weer mister Bean Niet gehoord is niet gezien, niet gezien is niet gezegd Ik ben in je buurt te horen, weet dat ik voor ditte vecht Leuk dat jij je geld belegd, minder dat het niet zo slim is Voor dat jij stappen zetten kan, ben ik al bij de finish Jij bent het type dat maar zegt dat die mensen gaan voelen Maar uiteindelijk bereik je niks behalve halve doelen Dat is net de helft, net 50 procent Luister, of je kan niet tellen of je stopt je eerste zet Ik ga all in, noem het maar een domme streek Fall never je val in, ik kom never ever fake Doe niet wat je mattie deed, anders ben je net als hem Ik sta met de mic gereed, je kan het horen aan m'n stem Druk op je dislike, want dat is je goedrecht Want wat ik heb dat mis jij, dus beter hou je loot weg Want wanneer ik binnenkom, dan gaat het om het innerlijke Ik ben geen playboy, laat mensen niet op stoelen zitten Dit gaat nog dieper dan dat, van rechts naar links Mensen spelen stoelendans, wanneer ik weer wat spit Luister, ik noem het de toelimans, marathon instinkt Al neem je dit niet van me aan, ik ben geen boy die shit verzint, luister [Spoken: Ness] Shoutout naar iedereen, man Ik wil ff een dikke shoutout gooien naar Charlie voor de beat Naar Axel voor de volgende beat en naar Juan voor de derde beat, man Lets go, Zwolle Track 2: [Spoken: Ness] Shoutout naar Rotjoch ook, man trouwens Thanks voor de sessie, wintersessies innit Zwolle, aye, aye [Verse 1: Ness & Toonchi] Eerste letter is P, in het het bijzonder een leugen Alles op haar gezet, ik had geen keuze Geen plan B, want bleef je maar treuzen Stappen naar voren van die ambitieuze, curieuze, prestigieuze, sommige nerveuze, andere serieuze, beats net masseuses, muziek voor de oren (In alle factoren ken ik metaforen) Wij zijn gladiatoren, gloednieuwe motoren, we winnen de race, zodat jij hebt verloren Ik ben zo geboren en zo ga ik dood Ik heb geen mentoren, ik kom uit de goot Geen Spaanse die graven geen dubbele L Mannen die graven die gaten nu snel Later koop ik geen huis, maar een fucking hotel DFG is geen gang of een fucking kartel M'n neven nog daar, in Polen de moederland Ik weet dat het allemaal nog wat cooler kan Cooler dan Messi voor doel in de 16 Jij gaat wel lekker, maar jij bent de Ness niet (M'n neven nog daar, in Polen de moederland Ik weet dat het allemaal nog wat cooler kan Cooler dan Messi voor doel in de 16 Jij gaat wel lekker, maar jij bent de Ness niet) Ze keurden de schetsen van mij af Ook al gaf ik altijd meer dan dat jij gaf En m'n tong doet nu zeer wanneer jij praat Maar gelukkig ga ik op en neer, als een mijnschaft Binnen mijn stad alleen helden en redders Binnen jouw stad alleen honden en bledders (Binnen mijn stad alleen helden en redders Binnen jouw stad alleen honden en bledders) Ik maak werkzaamheden van mijn bezigheden Haters overleden door (?) Aangelegenheden skipte ik voor even Daarna wist ik zeker dat ik dit wil leven Veel geleden, ik heb veel gebeden Ik wil contacten leggen met edelsmeden Die dan dan edelstenen smeden in een chain, een tweede (Oh my god, die guy is under-fucking-rated) In DM's gegleden, altijd zonder reden Veel te door al die koude steden afgereden Boze ogen keken, blije ogen keken Ik ben hier nog steeds, jij dacht ik kwam voor even Even afgetreden, nu weer wat beter beter bezig Dan de meeste mensen weten, weken af van doelen Voor een aantal weken, als delicten die de das omdeden, zeden Hou me tegen, bro, fattoe man, ik ben dus never nooit agressief aangelegd Wil je me zeggen dat ik als een ander rap, dan wil ik dat je je feiten op tafel legt Ben in club Brugge, dan noem ik je Anderlecht, jij bent het type dat schuld bij een ander legt (Zitten ze scheef dan zet ik al je tanden recht, ik heb nu alle recht om dit te zeggen) Wees jezelf, wees gewoon zo, denk aan meer dan alleen maar die dough Ik ben onbetaalbaar, ik loop niet te koop, respect is iets wat standaard bij me hoort Ik schrijf weer een mantra, wodka in m'n kap met wat Fanta Jij bent liever lui dan moe, hè panda Ik ben afgelegen net Sri Lanka En toch is het aardig en leuk Dat alles wat nu gebeurd Uit m'n pakje pak ik weer een peuk Al die wachters wachten op hun beurt Maar ik neem een hijs en ik denk na Volgende stappen zijn net klaar Leg alles uit, net als legendas Later wil ik een volle agenda Maar nu wil ik rust Voeten binnenboord, mattie, boot aan de kust Wat ik doe is passie tegelijk met must Ben ik op je feest, ja dan koop ik de vust Niet het type dat blust, maar het type dat blazen kan Geef me de beat en ik maak hem af Kom niet van de street, maar ik sta paraat Doe niet aan verlies, ik doe bijdehand Met beide handen ben ik aan het werk, terwijl jij stresst om je kledingmerk Dit is geen test, dit is hoe het werkt Ik kom antwoord op je vragen stellen Flappen tellen dat is wat iedereen doet (Blijf je zelf en weet wat dat betekend) Kom niet bellen bij me, zonder enig reden, wij spelen spellen sterk zonder regels Track 3: [Spoken: Ness] Dan gaan we over na de derde, de laatste Gangway, Zwolle Shoutout naar al m'n vrienden, ik heb geen vrienden, man Ik heb alleen maar kennissen Ness [Verse 1: Ness] Win ik de vriendenloterij dan word ik in m'n eentje rijk Ik kon bouwen op m'n matties, maar ik bouwde op de mic Ja, ze noemen me nu koning, want ik bouw m'n eigen rijk (Drop ik m'n EP, dan zorgt dat voor grote gezeik) Connect me niet meer voor je saus Shit is speciaal zonder uitjes Ik wil geen car, ik wil huisjes Met de fam daar waar de prijs is Ben een beat vandaal Ik maak geen fouten, zorg dat ik niet faal Leefde minimaal, dat zet mijn voet op het gaspedaal Nu blijven we daarop trappen, zonder te remmen en stoppen Doe niet mee aan gemopper, kan niet floppen, ben een topper, top klasse, bars tegen de salarissen van amateurs Hou me vast aan al m'n fucking doelen, zo beleef ik kleur (Geen acteur, alles dat wat ik zeg is echt)

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • NESS (NLD)