Jantje | Studiosessie 357 | 101Barz

Lyrics
[Songtekst van Jantje - Studiosessie 357] [Intro: Rotjoch] Check dan, je kijkt naar 101barz Rotjoch op je beeldscherm, is een studio sessie En jullie vroegen erom Ben vandaag met Jantjuuuuuhhh We gaan dat ding doen Let's get it Track 1, produced by TwoThreeBeats [Verse] Eyo, daar ben ik dan Ik geef weer toe aan de drang om te rappen, die ik never remmen kan (uh) Ik heb respect voor je lobi, mayne Maar dit is gewoon een uit de hand gelopen hobby, mayne Ey, ik wilde niet eens de fame Ik raptе in een mic van een donnie, ik vond het geen probleem Maar nu ontmoet ik iеdereen, van de hele game En sta ik opeens bij 101 Fuck, dit gaat te snel, shit, kan ik nog terug? Ik wil optreden, plus uitgaan, maar dat lijkt me stug Ik stond een kleine 100 uur achter de bar voor een rug Maar volgensmij verdien ik meer dan dan, het hangt in de lucht En ook al brak ik me rug, ik zou me de tyfus in werken En ik heb al hard gewerkt, maar daar is niets van te merken Ik wil elke vakantie in een paradijs kunnen verblijven Ik wil naar een beachclub, zonder naar de prijs te hoeven kijken Dat zijn m'n doelen en bouleren Doe nie of ik fully Gucci, fully Louis flex Ik chill hem rustig in me unisex Ik heb die 4 donnie hoodies en jacks Verder wil ik gewoon kratten rammen Hertog Jan, ik wil m'n pan verlammen Nee, ik ben niet op die sterke glazen Motherfuckers gap 'k ben een Amsterdammer Ik wil vaasjes sippen Ik wil aandacht skippen Maar begrijp me niet verkeerd, ik kan je status rippen Maar goed, laat maar zitten Ik doe een beetje te lijp Maar ik kan het wel verdedigen kijk Ik heb eigenlijk alles al gezegd wat ik zeggen wil Dus alles wat ik zeg is een herhaling met een nep verschil Sowieso boeit alles wat ik zeg niet echt zo veel Ik ben maar een random kill die voor de fattoe rappen wil En ik doe het in elke vibe, ik ga van trap naar Mill Van knettergek naar chill, ik kan boom bap tot drill Ik ga pas slapen in me kist Ik heb opties van regisseur tot data-analyst Maar eerst nog even studiemode, af en toe naar studio Deze shit werkt niet voor altijd, dat weten jullie ook Ik pak een sessie als deze foutloos, en dat had je niet verwacht als een Chinese outro [Chinese outro] Track 2, produced by TwoThreeBeats [Verse] Ey, ey Ik ga niet zeggen dat ik makkelijk ben, als ik niet makkelijk doe Ik kan wel zeggen dat ik makkelijk denk, maar ik verklap je niet hoe En ik heb vaak een stuk in me kraag, maar dat maakt me niet gek Ze willen levelen met Jan's intellect, maar dat is andere koek Ik heb een hele grote periode zitten blowen met me homies, maar die mo die was niet goed voor mij Dus die grote periode, is voorgoed voorbij Ik zette die troep op zij Nu wordt ik gevolgd door meer kippen en geiten dan een herder in een boerderij Bijna elke dag denk ik aan wat me broeder zei, 'doe absoluut je best, maar chill hem ook en voel je vrij' Ik doe me best de faffies voelen me klanken, het feit dat ik het niet schuif onder stoelen en banken Heb ik aan me moeder te danken, 'k zat vroeg in de banken Heb je geen poen en geen tunes, boeler dan moet je niet janken Ja ze zei me 'hou je money close', want in deze oneerlijke domme wereld boren ze je grandioos En ik ben al een poos keihard aan het bikkelen, zodanig dat ik van een bord spinazie ook kan smikkelen Ik werk hard voor me stack, heb geen gat in me hand en geen blad voor me bek [Refrein] Ik krijg van Caio de next move in de memo Ik ga niet met die record label achtige mo mee Soms drink ik net te veel, en dan ga ik weer KO Maar de dag erop, dan ben ik weer oké Oké misschien voel ik me dan eventjes emo Dan gaan we weer kroon kurken poppen als Moët Ik had geen showtjes in de tijd van de demo Misschien na 101Barz neem ik die dough mee Track 3, produced by TwoThreeBeats [Verse] Nou wie de fuck is dit, hopelijk niet Jantje met die slappe shit Die denkt dat die kan rappen, maar alleen een beetje kaka spit Maar ik ben movende, terwijl jij op een bankje zit En er een lange pit vast gekit tussen je tanden zit Ik wil geen champagne, ik vind een drankje van me stad mooi En me kleren zijn goedkoper dan een zak hooi But I don't give a fuck boy, ik ben tenminste geen fuckboy Money motiveert me niet, dus dit wordt niet me vak boy En dat is het verschil Jullie doen het voor de money en daarom is rap, rap niet meer Die shit van nu is funny, maar ik kan er niet omheen Want stiekem luister ik naar Ronnie Dus ik moet me bek maar houden, ik ben ook maar op me money Ja in money wil ik drenken, maar ik doe het wel met denken Ik zit niet vast aan de entertainment, net als Famke En dat is lange money, en daar bedoel ik tijd mee Rappen doe ik voor mezelf, ik ga niet met me tijd mee Tegenwoordig gaan rappers een jaar of vijf mee, daarna is hun fame klaar en krijgen ze heimwee Ik chill hem 50 jaar, op een paker Jan Modaal Later wil ik dat ik me osso in een keer afbetaal Of vlog flikkers, jullie gaan goud met een plaat Maar vind je het wel goud, dat je goud gaat met haat Van rappers kan ik leren, heb niets van jullie geleerd Ik ben in rap geboren, jullie hebben rap geadopteerd Ze willen optreden, maar ze zitten veel te vaak te blozen Rappers zijn als Sven Kramer, verkeerde baan gekozen Je speelt nu wel een hele grote gappie, maar je bent gewoon een sannie met je matties ga elkaar expose Ja oké, je hebt een beetje money Ja oké, je hebt een beetje aanzien Maar je hebt geen privacy, geen plannen, geen echte matties, geen pensioen en je moeder kan je niet aanzien Je zegt 'je hebt op de straten veel geleerd', terwijl je voor de spiegeltje je wenkbrauwen epileert Gap hou je bek dicht, je hebt geen echte issue Als je zegt dat je schiet, dan schiet je in een tissue Motherfucker je valt buiten de bootjes Praatjes en shit maar mensen zijn luie mallootjes Je dacht je kreeg respect door me duizende pootjes Maar luister nog eens goed, want dit zijn duidelijk stootjes Je word sowieso roodjes, je loopt sowieso blauwtjes Strakjes ruzie met jezelf, beter maak je geen foutjes Beter schud je geen handjes, schud je rap uit me mouwtjes In me ene hand het heft, en in de andere touwtjes Ik heb een hele rare situatie in me brein, en ik had ook minder raar en iets normaler willen zijn Heb ik langer dan een uur of vier geslapen, dan doet het pijn Geslaagd, die kali's tijdens die examens stond fijn Jantje door je speakers boy, ik bounce je hele beats kapot Ik blaas je koptelefoon, je oortjes en je speaker op Begonnen toen ik baby was, en boy ik ben nog niet gestopt Trek een vies gezicht als ik cleaner kom dan een liter sop Niet voorop, maar lyrisch drop ik liever op een beat die bost Als me bek een pipa was, had dat al lang je knie gekost Ik kan je niet verstaan, want what the fuck heb je in je wiet getossed Kom maar aan me tandje voelen, ik heb niet voor niets geflost Neus als die van Pieter Post, ik ruik wel dat je bang bent Want in bars kan ik je pakken ook als ik lam ben Ik wissel naar elke baan, want ik heb ook een zangstem Kleine meisjes aan je gaspedaal, ik ben je handrem Dus luister goed boelerboy, planken maar als laminaat Praat maar alleen over crimi shit als een advocaat Als ik wil kan ik ontploffen net een handgranaat , en bounce al je mannen op me lines als een acrobaat Nee ik ben niet van de straat, nee ik heb geen gun paraat Maar een verkeerde kakka praat, en beter dan je kakka gaat Je pleegt alleen maar plagiaat, ik snap het wel je kan het niet Beter dat je boekt met al je tekst als je Jantje ziet [Outro: Jantje & Rotjoch] Ja toch, beetje aggresief die laatste wel Maar ja Ey, dit waren gewoon bars, toch Ja, ja Hoor je hier ook gewoon te doen Ja, hoor je hier te doen, vind het ook gewoon leuk om te doen, toch
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Jantje van Overeem